منتدى المسيحيين العرب
حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة Download
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى وشات المسيحيين العرب
عليك التسجيل اذا احببت المساهمة ف المواضيع
وان احببت تدخل كـ يوزر لقراءة المواضيع فقط
فيمكنك هذا بكل سرور

,نورت منتدى المسيحيين العرب
منتدى المسيحيين العرب
حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة Download
اهلا وسهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى وشات المسيحيين العرب
عليك التسجيل اذا احببت المساهمة ف المواضيع
وان احببت تدخل كـ يوزر لقراءة المواضيع فقط
فيمكنك هذا بكل سرور

,نورت منتدى المسيحيين العرب
منتدى المسيحيين العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المسيحيين العرب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kookkero
صاحب الموقع

صاحب الموقع

ذكر الميزان عدد المساهمات : 495
تاريخ الميلاد : 27/09/1986

حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة Empty
مُساهمةموضوع: حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة   حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 02010الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 6:41 pm

حبيبى التصميم الى كان موجود كان مش اوى فا انا نزلت تصميم تانى خالص وموضوع انك انسحيت من المنتدى فا دى حرية شخصية وانا مقدرش ادخل فيها لكن المنتدى منتداك واهلا بيك فى اى وقت حبيبى ربنا معاك وذكرنا فى صلاتك حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 742436
https://arab-christians.ahlamontada.net
kookkero
صاحب الموقع

صاحب الموقع

حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة Empty
مُساهمةموضوع: رد: حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة   حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 02010الخميس ديسمبر 30, 2010 7:27 am

حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة
alien
kookkero
صاحب الموقع

صاحب الموقع

مُساهمةموضوع: رد: حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة   حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 02010الخميس ديسمبر 30, 2010 9:58 pm

حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 403948
عادل جبران
المدير العام

المدير العام
عادل جبران

ذكر العذراء عدد المساهمات : 851
تاريخ الميلاد : 16/09/1950

مُساهمةموضوع: رد: حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة   حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 02010الثلاثاء يناير 04, 2011 5:07 pm

إبنى الغالى الحبيب كيروووووووووووووووووووووو
مش انت وحدك اللى اتخدع
كتير من قبلك يا روح قلبى
المنتدى كان أحلى منتدى فى المنتديات المسيحية
ولكن الكل ترك المنتدى لخلافات شخصية
أنا كنت من ضحايا المخدوعين من قبل وانت تعرف ذلك جيدااااااااااااااااااااااااااااا
يا كيروووووووووووووووووووووووووووووووووو
عاوزين ننهض بالمنتدى ولا نترك للشيطان أن يتدخل
بالمحبة مع بعضنا البعض
شكرااا يا غالى
ربنا يبارك خدمته فى كل مكان
kookkero
صاحب الموقع

صاحب الموقع

مُساهمةموضوع: رد: حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة   حقيقى انا اتخدعت فيك بجد يا كيمو وكنت بكدب كل الكلام الى بيتقال عليك لكن للاسف طلع حقيقة 02010الجمعة يناير 07, 2011 9:50 am

شكرا استاذ عادل لتعليقك
وتوضيح كل الى انت ياما حزرتنى بية للاعضاء وانا مكنتش مصدق
شكرا ليك
وكل سنة وانت طيب

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اتخدعت فيك
» ممكن طلب كيمو
» اخد رايك يا كيمو لو سمحت علي اقتراح
» لقاء حقيقى مع ابونا أندراوس الصموئيلى
» لقاء حقيقى مع ابونا أندراوس الصموئيلى